bara för att jag har tråkigast!

sommaren 09s slut närmar sig med stora steg.
gör den här listan om du inte vill ha en jävligt dålig höst 09


¤ hur många badturer gjorde du -  fyra tror jag
¤ vilken låt påminner dig om sommaren 09 - touch and go och vad söt du är :)
¤ vad var det bästa med sommaren 09 -  alla nätter jag har hållt mig vaken med vänner <3
¤ och vad var det sämsta - att det var så kallt :(
¤ blev du kär - japp
¤ vad önskar du att du kunde gjort mer - solat mer >.<
¤ vem umgicks du med mest - emma, melinda och veronica
¤ skadade du dig -  inte så farligt
¤ saknade du något/någon - ja
¤ hur många kysste du - 2
¤ vem var den roligaste personen - emma är lätt roligast
¤ sommaren 09s snygging - pontus lätt ;)
¤ vad köpte du sommaren 09 - allt möjligt
¤ bästa investeringen var - jag har ingen aning
¤ sommarens kärlek - det förstår ni nog själva? ;)
¤ sista frågan, har sommaren 09 varit bra - sommaren var bäst fast jag hade hoppats på bättre väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0