dagen!

idag i skolan fick jag reda på vilket steg i matte och engelska jag ska få börja i, tro det eller ej men steg 11 i engelska och steg 6 i matte. jag hatarhatarhatar engelska, tycker mycket mer om matte så det är väl iofs ganska bra att det inte är tvärtom ;)
efter skolan gick jag, oliver och matias till mcdonalds (mitt favoritställe fet som jag är) och efter ett tag kom gustav och andré och nån mer. tog bussen hem, pratade lite med emma som inte var i skolan idag och sen cyklade jag hem. åt och packa och sen var det bara att cykla till träningen. någonting hela tiden, såklart!
och i natt slipper jag sova ensam för amigo ska sova ute hos mig :D



den här söta filuren ligger och snarkar i mitt knä ust nu, haha sötnos :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0