ett inägg efter lååång tid

hej bloggen, jag är ledsen att jag inte har skrivit på ett tag men det har varit så mycket på sistonde. skolan har ju börjat och jag har fotbollen så man orkar liksom inte. men jag ska försöka skriva när jag orkar och har tid.

på bdb fick jag en kommentar från "pentagon" han/hon/den/det frågade om det är sant att jag och oliver strulade när vi var. det var inget som jag visste om att det gick rykten om men till alla er som har hört om det så kan jag säga att det är INTE sant. många av mina vänner är killar, jag tror faktiskt nästan att jag har mer killkompisar än tjejkompisar. men jag och oliver har inte strulat för det behöver man inte göra bara för att man är, jag behandlar alla mina vänner likadant (eller jaja, nästan iaf, mina tjejer (ni vet vilka ni är) är jag lite speciell mot xD) och därför är jag ofta med killar även fast inte tjejer är med. jag tycker att det är dumt att sprida rykten, då är det bättre att ni frågar om det är sant och jag är glad att han/hon/den/det frågade för det hade ju varit värre om ni inte fått svar nu.

tack för alla som läste, pontus betyder mycket för migoch jag skulle aldrig gjora någt sånt mot honom ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0