festdagar i nyköping ;)

förlåt för att jag inte skrev något igår men jag var borta hela dagen.
i går runt tolv åkte jag och melinda till stan, jag köpte ett par shorts och sen gick vi hem till fabian.
där var fabian, pontus och oscar. efter ett tag gick vi till karusellerna och det dära och då åkte vi någon karusell som typ snurrade. melinda och fabian åkte och jag, pontus och oscar åkte tsm, oscar satt och filma och jag skrek hela tiden x)
efter det gick vi hem till fabian.
runt fem sprang jag och melinda till mc donalds och melinda la sin mat i sin väska och jag sprang och åt samtidigt.
vi mötte emma och ebba vid bion och då tog vi ut våra biljetter och sen köpte vi godis
vi kollade på sommaren med göran ;D
efter att vi hade kollat på filmen gick vi till nico igen.
jag och ebba åkte den där karusellen och ebba skratta hela tiden x)

vid halv tio uppträdde alcazar, och visste ni att tess (blondinen) har varit kär och har strulat med melindas pappa? x)
okej, det var när dom var typ sexton år men iaf ^^
vi kom hem till melinda vid typ halvtolv och då packade melinda och sen åkte vi hem till mig.


idag har vi solat och badat :)
och i kväll ska vi träna och sen sova över kanske
bilderna från i går kommer sen när jag är hemma hos melinda för hon har kameran hemma hos sig


Kommentarer
Postat av: michellevonwalden

Hoppas du haft en bra dag :)

2009-08-06 @ 23:15:49
URL: http://michellevonwalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0