förlåt

jag vet att jag inte har gjort rätt, men det var bara ett sätt att visa att jag inte vill ha dig i mitt liv längre. vi har många fina minnen tillsammans, jag är ledsen att behöva säga det här men dom dåliga minnerna slår dom fina. du har sårat mig allt för många gånger och det är något jag inte orkar ta längre. det är så många gånger du har tryckt ner mig och fått mig att känna mig så oälskad. jag har vänner som är så mycket bättre än dig och dom  håller jag hårt, jag är rädd om dom. du har gjort fel, jag har gjort fel och det lättaste skulle vara om vi bara glömde varandra. jag har sagt att jag älskar dig och det gjorde jag, men när jag fick reda på vad ditt rätta jag var så gick det inte längre, det var då jag började göra fel och jag ångrar det nu. jag kommer säkert få ta den smällen sen, det är bara att vänta och se. men ni alla ska veta att det inte var jag, det var någon som var sårad och trött, någon som ville ge igen för allt och inte förstog vad hon gjorde för fel. det har jag förstått nu.

förlåt för ett tråkigt inlägg men det var något jag förstog nyss och något jag ska sluta med, det kommer bara bli värre för mig själv, det blir lättare om jag bara glömmer dig i stället


Kommentarer
Postat av: oscar

vem? :/

2009-08-14 @ 20:30:41
Postat av: ebba <3

berätta älskling, du vet att jag alltid finns <3

2009-08-14 @ 22:45:29
Postat av: melinda

gumman, berätta ?

finns här 24/7 och dt vet du <3

2009-08-14 @ 23:16:29
Postat av: veronica ,

gumman, vad har hänt? <3

jag finns här, det kommer jag alltid att göra <3

2009-08-15 @ 12:50:21
URL: http://veronicaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0