första skoldagen!

det gick jätte bra i skolan idag, vi gick typ runt lite i skolan och så hade vi it-utbildning och sen så så skulle vi typ skriva ett brev eller nått på engelska, och för er som inte vet så är engelska det värsta jag vet, men jag överlevde :)
efter lunch slutade vi så då gick jag och emma till mc donalds och åt lite och sen kom ebba och pratade en liten stund och sen kom gustav. efter ett tag skulle ebba gå :(
sen gick vi mot bt och då kom david och då åkte vi fyra hem.
jag var hemma hos emma ett tag men sen cyklade jag hem för jag var tvungen att öva med gucci att sitta i korgen när man cyklar så jag cyklade till svalsta med henne. där träffade jag gustav och david igen och vi gick typ runt.
nu kom jag nyss hem och snart ska jag städa lite





nu fick ni se håret fixat också, haha! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

BLONDIIEEEEPOOOWWWWEEEEER ! :D :D :D <3

2009-08-18 @ 20:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0