hihi (a)

snart dör jag för att jag har så tråkigt men förhoppningsvis ska jag hem till emma snart och sen ska jag sova där, om hon får och så. men i morgon måste jag hem ganska tidigt för jag måste duscha och sen ska jag va med pontus, melinda och fabian hemma hos fabian så vi åker buss dit och hem.
jag har precis kollat runt på massor med olika bloggar, jag tycker att det är roligt att så många gör på olika sätt, endel gör verkligen allt för att få många läsare och mycke pengar, man märkar att dom gör sig till och inte är sig själva. jag bloggar för att jag tycker att det är roligt och självklart är det rolgt med många läsare och jag blir jätte glad när jag får besöksrekord. för jag är hellre mig själv än någon annan för att få massor med läsare och kommentarer och då är minst hälften av kommentarerna riktigt taskiga. jag vet inte vad ni tycker men det är så jag tycker iaf.
nu fick jag ett sms av emma att jag kan komma när jag vill spå nu måste jag byta om och packa och sen cyklar jag upp till henne ♥



två av bilderna är riktigt gamla, som ni kanske ser (a'


Kommentarer
Postat av: amanda :)

vem på de gamla bilderna ? :) <3

2009-08-10 @ 12:16:31
URL: http://amandacharlotte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0