lite nya kläder, äntligen!

kom nyss hem från träningen, idag var det det inte så jobbigt.
elias har kommit hem och han har varit i turkiet så sussie (hans mamma) köpte lite kläder åt mig och maja.
det mesta är nog fejk men det bryr jag mig inte om, det är ju inte jag har som har köpt som liksom ^^







framsidan
och baksidan




dom nya skorna behövdes verkligen!
mina gamla (som jag faktiskt också fick av sussie) är jätte slitna och till och med trasiga


tidigare i dag var jag med emma och elisabet, vi tog kort när vi hade vattenkrig, emma har bilderna så dom kanske kommer senare!


Kommentarer
Postat av: ejln

gud så otroligt söt du är!:)

2009-08-10 @ 21:13:10
URL: http://ejln.blogg.se/
Postat av: ejln.blogg.se

sv; då är de ännu mer synd om dig, :o

2009-08-10 @ 21:42:26
URL: http://ejln.blogg.se/
Postat av: Anonym

Super snyggt linne! :O

2009-08-11 @ 09:50:48
Postat av: ebbabebba :*

oh, älska ed hardy-linnen! :D <3

2009-08-11 @ 15:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0