slutet av gårdagen och dagen ^^

i går vann vi med 6-1, jag fick köra back och typ bara i tio minuter men när jag har tränat mer kommer jag få spela mer ;)
efter matchen var jag med emma och veronica och vi gick till svalsta och var där till typ tio. när vi kom hem såg vi en film och sen somnade vi >.<
i morse vaknade jag väldigt tidigt men vi låg och kollade på tv till typ elva och då åt vi frukost.
jag och emma tog bussen in till stan vid 12.36 och då gick vi hem till oliver och träffade honom och gustaf.
efter att ha varit där en stund gick vi till stan och satte oss på mcdonalds.
vi drog hem till oliver igen och där kollade vi på tv och skatta typ ;)
jag tycker synd om oliver men jag kan inte sluta skratta,  kan inte säga vad men roligt var det iaf!
mamma hämtade oss vid sex och sen handlade vi på willys och nu sitter jag här.
i morgon är det skola igen och jag orkar inte. jag tror att jag kommer få veta vilket steg i engelskan jag ska börja på, kommer säkert få börja på någon jätte lågt steg. nu ska jag göra klart svenskan så att jag iaf kommer på nåot någelunda bra steg där ^^

fortfarande bildbrist, får bli en video ^^

en söt femåring som rappar ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0