uppe med tuppen, nästan iaf ^^

besöksrekord i går, tack alla (a'
vaknade för typ en halvtimme sen och ska snart äta frukost för jag är jätte hungrig!
jag har tagit två alvedon och någon annan grej så jag hoppas att huvudvärken försvinner snart.
idag ska jag verkligen bara ta det lugnt för om jag mår bra i morgon så ska jag till boda borg med tjejerna (melinda, veronica, emma och elin). bara så att alla vet kommer vi att äga, särskilt jag och elin, det gjorde vi sist iaf :D
jag kom nyss på att jag börjar skolan om tre dagar ;o jag vet inte ens vad jag ska ha för väska, måste prata med mamma om det ^^ och så måste jag fixa naglarna innan jag börjar också.



här är tjejerna, mina tjejer ♥


Kommentarer
Postat av: steef

nemen! gud va du va söt!



ahahah!

sv: mums min e godar ;)

tacktack men din blogg e fin!

2009-08-15 @ 11:24:47
URL: http://hotlikeyou.blogg.se/
Postat av: oscar

ska du börja i gul? isf kommer du nog vilja byta skola efter några dagar x) jag gick i Gul, o du vet vad jag tycker om kunskap nu ^^

2009-08-15 @ 14:32:42
Postat av: ellen

hej, fin blogg du har!

ska vi följa varandras :)?

2009-08-15 @ 18:41:17
URL: http://elleennorden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0