åka kundvagn e roligt :)

förlåt för att jag skrev så lite i går men emma ville ha datorn, igår kväll åkte vi kundvagn, gick runt lite på arnö och myste framför en film, tack för en toppen dag/kväll/natt ;D
vi åkte iaf hem vid typ tolv, så fort jag kom hem gick jag ut med hundarna och klippte klart guccis klor. sen ställde jag mig i duschen direkt och nu är jag barnvakt. lite senare kommer melinda och veronica och sen ska vi se på bio, harryptter och halvblodsprinsen, hoppas den är bra :D
jag får väl troligen inte sova så mycket inatt för flickorna kmmer nog hålla mig vaken!


en bild när jag ler för idag är jag gla'






och några bilder på min fula lillasyster











okej, hon kan va söt också ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0