kommer jag våga åka buss ensam igen?

idag var det skola igen, fast nu var alla andra där, lite skillnad om man jämnför med när bara dom nya sjuorna och alla sexor var där x) det var iaf roligt att träffa alla som jag har träffat förut och alla nya.
efter att jag hade ätit gick jag på stan med andreas, oliver, daniel och tova. sen gick vi hem till oliver och efter ett tag skulle tova hem. jag var iaf kvar och jag tyckte synd om oliver för andreas bara tog massor av chips hela tiden som han inte fick och daniel typ kasta med en boll. var kvar där till typ tre och då gick vi till bt. först missade jag nästan min buss och sen funkade inte stopknappen så jag fick fråga tjejen bakom mig om hon kunde trycka på stop, hur pinsamt är inte det liksom? x) då stannade den iaf vid tuna och jag fick gå en km extra i högklackat, toppen!
lite senare cyklade jag till träningen och när jag kom dit var ingen där ? allas väskor var där så jag bytte om, tog en boll och sprang ner till råsbäcken och där var alla. bara så att alla vet så är bella bäst och det var därför jag inte kunde ta bollen >.< och sen var jag lite bättre och gjorde två mål när vi övade på det :D
sen blev jag hämtat på ip av pappa och nu sitter jag här och har tråkigt.
idag blev det en lång text men det är ju min blogg och då handlar det om mig, såklart ;D

och nu är det så att jag har bildbrist så det får bli en video istället :D



är det männskligt att kunna göra så? man borde ju typ vara tvungen att operera sig eller nått, det tycker jag iaf x)


Kommentarer
Postat av: bebbbaa

du kanske inte visste att träningen började 17.00 istället för halv idag? ^^ <3

2009-08-20 @ 21:01:28
Postat av: Alexandra

Superfin blogg! Besök gärna min och säg vad du tycker :) Ha en fortsatt bra kväll.

Alexandra

2009-08-21 @ 17:37:33
URL: http://alexandravragovska.blogg.se/
Postat av: ebba <3

Svar på kommentaren: det är samling 10.45 ;) <3

2009-08-21 @ 19:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0