mina bebisar ♥

jag och veronica vaknade vid typ halv elva och då va vi barnvakt.
vi kollade på något hundprogram som handlade om att hundägare liknade deras hund med kläderna och sminket. jag tycker det är så sjukt gulligt när man har småhundar och dom har söta tröjor och halsband på sig. vi har tre tröjor till fem hundar, hade jag haft mer pengar skulle jag ha köpt mer kläder och sånt till gucci eftersom att hon är min hund.
efter att vi hade vart barnvakt kom jag på en sak, jag har kläder som nästan ser likadana ut som tröjorna till hundarna







jag och veronica har inge smink men det får ni leva med

i kväll vet jag inte vad som händer så är det nån som vill hitta på någon är det bara att säga till ;)


Kommentarer
Postat av: ronak

Hej!

Vill du få fler besökare? Absolut! jAG HAR UPP TILL 111 BESÖKARE, och jag har en tävling i min blogg där man vinner en länkning. Det enda du ska göra just nu om du vill vara med, det är att skriva en kommentar i inlägget och skriva ''JAG ÄR MED''.

Puss!

2009-08-10 @ 16:07:50
URL: http://pppiggelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

söta hundar! :D

2009-08-11 @ 09:51:34
Postat av: Anonym

amigo <333

gucci <3

veronica elin <3

2009-08-11 @ 10:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0