svar till frågestunden

nu har en frågestund pågått här ett tag, så nu hade jag tänkt svara på alla frågor, dessvärre valde jag att ta bort endel frågor som jag inte tänker ta upp i min blogg, men igentligen skulle ju inte anonyma få fråga i huvudtaget så ni får vara nöjda ändå

jennie frågade:
hur länge har du och pontus vart tillsammans?
idag har vi vart tsm i en månad (a' <3

veronica frågade:
vad tycker du om din design?
jag tycker att den är jätte sngg men du vet om det där att du råkade göra nästan en likadan till en annan, de är inte lika bra med det gör inget :D

emma frågade:
jag har hört att du är cola beroende, stämmer dt?
det kan väl stämma :$
hur många colaflaskor har du på ditt rum just nu?
6 flaskor och 4 burkar
visst älskar du mig i hela världen?
du är en av dom som betyder mest för mig baby <3
vad heter jag på din kontaktlista?
bästavän emma <3

isabelle frågade:
vad tycker du om mig, helt ärligt?
jag tycker att du är en tjej som verkligen vet vad som är kul :D
du, jag och emma måste sova över snart igen, eller hur?
det är klart vi måste :D

alexandra frågade:
vilka bloggar läser du dagligen?
oj, det är väldigt många, emmas, veronicas, gustafs, ebbas, kissies, soetpolly, krillebooi, desiee och massor, massor mer.

anonym frågade:
är du oskuld?
ja det är jag

melinda frågade:
vad tänkte du när tanten sa att du såg ut som ronja rövardotter?
jag blev väldigt förvånad (a)
hur tyckte du min smoothie smaka?
den smakade skit >.<
älskar du att dansa me mig ( dum fråga igentligen)?
 
jag älskar't
blev du ledsen när vi slängde ut dig ur rummet på boda borg?
som fan, tur att man har sina RIKTIGA vänner då
sakna du mig när jag va i spanien?
som fan <3
vrf e du smartare än mig?
jag kanske föddes sån? :D

isabella frågade:
har du och din kille haft sex?
nej det har jag inte haft ;)

anonym frågade:
vad är du mest nöjd med dig själv?
 jag vet inte, kanske mitt hår eller mina ögon
vad är du minst nöjd med dig själv?
jag vet att det låter konstigt men min navel >.< eller min näsa
hur mkt väger du?
jag vet inte, runt 49 kanske?
hur lång är du?
162 eller något sånt :)
vilken bh storlek?
75 b
vad är det roligaste du vet att göra?
 vara uppe på nätterna med mina kompisar
vilken skola går du på?
kunskap

emelie frågade:
Vilken är din favorit färg?
min favoritfärg är nog röd eller grön :)

tove frågade:

gillar du sommaren mer än vintern?
ja det gör jag ;)

anonym frågade:
varför är dina videoinlägg så tråkiga?
det känns liksom så konstigt att stå och prata med sig själv, men jag lovar att jag blir bättre :)

det var alla frågor (:


Kommentarer
Postat av: isabelle jonsson

tihhihi (a<3

2009-08-20 @ 17:38:11
URL: http://iisabellejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0