ingen träning för mig

okej, jag sa att inget kan stoppa mig men jag måste ju faktiskt tänka på mitt egna bästa också. att springa runt när det regnar när man har jätte ont i halsen och förkyld är inte direkt det bästa man kan göra så det blir att ta på sig tjocka kläder och åka dit och bara titta på.
skolan börjar liksom om fem dagar och att gå på träningen kommer troligare inte göra mig friskare.
jag ska nog gå och lägga mig tidigt i kväll för att orka dagen i morgon också!



det fick bli en bild på emma och mig för jag saknar henne!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan säljer en paulfrank tröja för 50 kr på min blogg, två olika löshår, 8 olika bhar

och massa andra kläder som är längre ner (: kika in ?

de är knappt använt , lätt värt en kik

2009-08-13 @ 20:43:39
URL: http://emmyandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra ♥

fin bild :)

2009-08-13 @ 21:17:56
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0