kan ju iaf försöka

skolan idag gick jätte fort, det trodde jag aldrig att den skulle göra ^^
jag hade min första spanska lektion som jag hade med sexorna och vet ni vad? dom ägde ut mig x)

efter träningen idag var jag typ snabbast ut, cyklade sakta hem och satte mig och åt. jag har bestämmt mig för att inte äta så mycket sötsaker varje dag, så inget mera donken direkt efter skolan (a'  för visst så tränar jag två gånger i veckan och har match typ en gång i veckan men jag äter ändå för mycket godis och glass och jag är ledsen att säga det här med jag dricker alldelles för mycket cola. ska försöka sluta med det med men det blir nog svårast.

sitter och kollar på 90210 just nu, älskar't.

nu ska jag kolla klart, hejdå

Kommentarer
Postat av: fjb'

sjuukt söt ! ;d <3

2009-08-31 @ 21:37:05
URL: http://evabergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0