'

skolan på f m, det ända "jobbet" jag gjorde var att jag skrev en sida i svenskan eftersom att jag har som typ prov för att se vilket steg jag ska börja på sen. efter lunchen drog jag och emma till stan och där träffade vi oliver och andreas. jag tog en glass på mcdonalds och efter ett tag gick vi till oliver. lite senare kom daniel. vi gjorde väl inget speciellt, kollade lite på tv, åt knäckebröd och pratade. mamma kom och hämtade mig och emma vid typ sex och då hämtade vi maja på rosvalla och sen åkte vi och köpte chips, godis och cola :D
åt nyss och snart kommer emma <3

emma och daniel ville inte va med på bild så det fick bli en schtekar bild på mig, oliver och andreas x)






i natt blir det nog massa prat, skratt och mys ♥

och på tal om annat så fick jag mitt busskort idag, så nu slipper jag att betala :D


Kommentarer
Postat av: ebba bebbaa :D

hahahah älska bilden på dig, oliver & andreas x)))) <3

2009-08-21 @ 22:09:46
URL: http://ebbaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0