elin larsson och ronja rövardotter, lika?

som sagt gick vi på bio idag. vi åkte in till stan vid typ fem, då köpte vi godis och tog ut biljetterna. sen satte vi oss på en bänk och väntade. då kom det en tant och typ hånskratta och peka på mig och sen sa hon "du ser ut som ronja rövardotter" ? hallå liksom?! tack tanten, nu kommer jag aldrig sluta tänka på om jag ser ut som ronja rövardotter, skit också.
nu ska jag mysa med melinda och veronica och dricka cola ;D



fast i försig, ronja är ganska söt, men jag tycker ändå inte att vi är lika


Kommentarer
Postat av: Anonym

fett dummt men du känner nt mej men du är jätte fiin (:

2009-08-01 @ 23:47:30
Postat av: moahaha tanten från igår

hahahahahh du ser ut som ronja rövardotter din lilla pussyyyy :D

2009-08-02 @ 13:00:03
Postat av: elin larsson

pippi, du är pussyyyyyyy ;D

2009-08-02 @ 13:17:18
URL: http://elinochthure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0