b&t







elgiganten, först får jag en begagnad kamera så att vi måste vänta i några dagar och sedan åka och lämna tillbaka den 7 på morgonen, som tur var fick jag en ny men alltid är det något, jag fick inget minneskort med?! visst vi hade köpt ett så jag har ju ett men ett minneskort ingår ju i priset, usch!



rökare, hur dumt är det inte att röka? jag ser inga fördelar med det, bara nackdelar. man stinker, får problem med lungorna och får gula tänder, är det så man vill att det ska vara eller? de tär inte så jag vill att det ksa vara iallafalll. "åh vad coolt det är att röka"="åh vad coolt det är att dö i förtid"






min systemkamera, även fast den kommer från elgiganten så är den bra! systemkameror i huvudtaget är ju bra och tar fina bilder. min systemkamera är väldigt använd och de tkommer den blir under lååång tid!



sodastream, många smaker är väldigt goda och det bästa är ju att man kan göra nästan hur mycket som helst?! det blir mycket billigare än att köpa riktig läsk (särskillt för mig som kan dricka så mycket cola ibland...).


haha, bilden ville inte blir större





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0