det var tydligen ingen träning idag

i skolan idag så hade jag so-seminarie, redovisade svenskan och hade kart prov men redovisade inte engelskan men iallafall 3/4. men i helgen blir det iallafall inget plugg!

fick veta att det inte var något träning idag, jag hade inte tänkt vara med men kollat på så de tvar nästan lika bra. i morse tappade jag rösten men jag var ju verkligen tvungen att gå till skolan!

blev hämtad av mamma efter skolan, åkte till bettna. kom hem runt halv fyra, kollade på one tree hill och americas funniest homevideos och skratta så jag grät, det blev inte mycket bättre av att älva kom och bet mig i näsan, haha ^^

OCH NU SKA JAG TYDLIGEN FÖLJA MED OCH KÖPA MCDONALDS, HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0