2009


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
nått kanske, jag vet inte

2. Höll du några av dina nyårslöften? HAHA, verkligen inte!
3. Blev någon som du känner förälder i år? nej det hoppas jag inte
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5.Vilka länder besökte du? sverige :)

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? ja

7. Vilka/vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 23/7

8. Vad var din största framgång 2009? något väldigt personligt
9. Största misstaget? ooops, det kan jag inte säga

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? lite småsjuk
11. Bästa köpet? mina skor som jag köpte på gotland

12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder förmogligen
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja, förvånande nog varje gång veronica gastade någonting x)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? touch and go och några mer
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare tror jag

16. Vad önskar du att du gjort mer? mycket
17. Vad önskar du att du gjort mindre? varit ledsen
18. Hur tillbringar du julen? hemma me familjen
19. Blev du kär i år? a
20. Favoritprogram på TV? one tree hill
21. Bästa boken du läste i år? jag vet inre
22. Största musikaliska upptäckten? ...

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? kläder
25. Något du önskade dig men inte fick? inget tror jag
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? jag firade hemma hos mig med veronica, emma, andreas, pontus och alex
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? a
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? ja, titta på bilderna nedan
29. Vad fick dig att må bra? dom äkta vännrena

30. Vilken kändis var du mest sugen på: tayler lautner
31. Vem saknade du? några...
32. De bästa nya människorna du träffade? alla underbara vänner i skolan!


vinter 2009


vår 2009



sommar 2009




höst 2009


vinter 2009 (nu)




Kommentarer
Postat av: Anonym

du såg bättre ut i sommras ifall du skulle tagit bort dom vita läpparna

2009-12-31 @ 19:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0