en annorlunda julklapp

det svåraste som finns är att hitta julklappar till mamma och pappa, eller det tycker jag ialllafall. det här året blev det ingen dyr köpt sak utan något annorluna. man brukar ju säga att det är tanken som räknas så nu har jag gjort chokladbollar till hela familjen. jag menar, på julafton brukar man ju vilja ha en liten fika och då är ju det perfekt?! men jag var ju tvungen att göra det utan att någon märkte det så jag tänkte att det var bäst att göra det när som andra har gått och lagt sig. men pappa och älva sover i vardagsrummet som är precis brevid köket, men jag klarade att hälla i alla ingridienser och springa ut med skålen till mig. det är inte många som brukar göra chokladbollar på sitt rum...



nu ska jag lägga mig och försöka sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0