en underbar jul!

i början av dagen mådde jag jätte dåligt, så fort jag ställde  ig upp blev jag yr. men nu på eftermiddagen har jag mått toppen! efter kalle anka skulle vi ju öppna våra julklappar och fick typ inga och det var jag förberedd på (fick ju caponé i tidig kulklapp). i början av december önskade jag mig en systemkamera men det förstog jag att jag inte skulle få (caponé + systemkamera = dyrt) men vet ni vad?! JAG FICK EN SYSTEMKAMERA. nu kommer jag ha massor av bilder att lägga upp varje dag! på cirka 2 timmar har jag tagit 82 bilder...

 
 
älva blev riktigt glad övre sina julklappar!
 
maja och hennes nya "mini-laptop"

tog även en liten fika nyss, då åt vi självklart mina goda chokladbollar!

 


Kommentarer
Postat av: aalexandra

Kameran är kung :D

2009-12-25 @ 18:13:47
URL: http://aalexandraeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0