något ni inte ens kunde tänka er



jag ska skaffa häst -igen! jag har inte ens nämnt det här på bloggen för jag ville inte säga något innan jag visste att det var säkert. så jag har varit och kollat på hästar vid några tillfällen och en gång var när vi åkte till stockholm för att hälsa på thure. vi åkte hela vägen till tierp men det var det värt! hade vi inte åkt dit hade vi inte hittat al caponé.. och vet ni vad? han kommer till mig i morgon.
för er som inte visste det så hade jag två hästar förut, men sålde dom för sju månader sen.
jag vill inte att ni ska sluta läsa min blogg för att jag skaffar häst så därför har jag gjort en annan blogg som al caponé tar över och allt handlar om honom. så för er som är hästintresserade kan läsa "hästbloggen" här.


Kommentarer
Postat av: moa!

Gud vad kul, CREW TILL DIG!

2009-12-21 @ 18:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0