sk*t!

1. vi åker inte till oskarhamn ikväll utan i morgon.

2. i morgon (jätte tidigt) ska jag och mamma lämna tillbaka min systemkamera. det är egentligen inget fel på den men minneskortet satt i när jag fick den och det fanns massor med bilder på den (det var inga sånna bilder som visar hur bra systemkameran eller så utan det var från någon hemmafest eller något) och så hittade jag en lapp i förpackningen som blir om man lämnar tillbaka något, det stog även att den blev äterlämnad i juli och "lite smutsig" på lappen. när man köper någonting får man ju också med massor med små böcker om hur man gör osv, i en av dom satt det ett gem i slutet med en liten lapp på som det stog ett namn "elgiganten" och ett nummer på. förhoppningsvis har dom mer likadana systemkameror där så att jag kan få en ny på en gång för jag orkar inte vänta längre.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0