suck...

nu är det söndag igen och som vanligt så sitter jag här och pluggar. men jag trodde faktiskt att det var mer att göra än vad det va. jag har precis gjort klart "svensk språkhistoria" som var jätte tråkigt och nu har jag bara halva läsförståelsen, slutreflektion och försättsblad kvar, sen är jag redo för redovisning i morgon. eller nästan iallafall, måste ju läsa igenom det jag har skrivit några gånger så att jag kan det. sen är det ju engelskan också, det tråkigaste som finns. det är det som kommer ta längst tid, en text och glosor. men man ska tänka positivt, om en och en halv vecka är det lov! och dom två stegen är dom sista stegen jag ska redovisa den här terminen, eller jag har ett spanska prov och en muntlig redovisning av so:n någon gång den här veckan också.
nu har ni fått reda på hur jag ligger i skolan, det låter som ganska mycket men det är ganska lugnt. den där halva veckan nästa vecka (vecka 51) är det nästan inget jobb på heller så det känns väldigt skönt!

 

-hej här bjuder man på sig själv

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0