2 juli

förlåt för dålig uppdatering men det har vart så fint väder ute så då är jag hellre ute, det är nog så här det kommer vara resten av sommar'n. nu är jag iaf barnvakt så då fick jag lite tid. ävla är så tråkig och gnäller så då gjorde jag välling till henne, men det ville hon ju såklart inte äta så nu vet jag inte vad jag ska göra... får väl se om morfar kommer hem snart, annars kommer jag nog få va barnvakt till halv fyra och det orkar jag inte. det är typ trettio grader varmt här inne och det är inte kallare ute så jag sitter här och där och skulle helst vilja gå ut och bada just nu men det går ju inte eftersom att jag e barnvakt. på söndag åker jag först till oskarshamn och sover hos mormor och morfar och sen på måndag åker jag till gotland och blir kvar där i en vecka, då kommer jag inte kunna skriva så mycket. nu kom morfar hem så då ska ut,

kram elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0