20 juli

sånt här får ni leva med på sommarlovet, man gör ju allt för att hitta på saker och inte bara sitta vid datorn, därför har det blivit dåligt uppdaterat ;)
jag vill bara säga att när jag kollade på en video som man typ såg michael jacksons spöke på och sen typ i slutet kommer det upp nått jävla moster som ser ut som honom, jag sket fan nästan på mig! ;o nej men allvarligt, jag kollade på den med emma och veronica och jag bara skrek och sprang in till köket och la mig på golvet och grät - och skratta samtidigt x) haha, min mamma trodde fan att någon höll på att dö med det var bara jag (a' <3
snart ska jag nog ut och träna min busiga hund gucci som för tillfället är väldigt otränad eftersom att hon typ är tio vecker men iaf ;)
 
kram elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0