23 juli

idag har jag och veronica firat så vi har kollat på 1408 och så har vi cyklat till bron så att vi kan va uppe hela natten och mysa framför tven med chips och allt :D
bara så att alla vet så är jag lite deprimerad för jag tål typ inte mjölk så jag kan inte dricka oboy och det är katastrooooooooof -.-
eller det är inte helt säkert men jag har haft ont i magen en hel vecka och sen igår drack jag ingen mjölk och inte idag eller och nu mår jag toppen :D
påtal om annat så hade det börjat mögla i mitt kylskåp ? x)
ingen hade sagt till mig att man inte kunde låta dörren stå öppen när man hade dragit ut kontakten? hahax)
då har man iaf lärt sig någonting idag ;)
kram elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0