24 juli

idag när jag, emma och veronica cyklade från mig till emma såg vi när vi var typ 20 meter ifrån att det låg typ något i diket, jag trodde det var yp en väska eller något. men sen när vi cyklade förbi såg vi att det var en mässiska :o
asså fan, han såg helt död ut, det såh ut som om armarna var vridna åt fel håll eller nått, vi visste inte vad vi skulle göra så jag ringde min mamma, vi bara stog där med våra cyklar och väntade.
sen kom mamma och sen ropade hon till oss att han bara sov, haha x)
sen kom typ hans pappa och skrek på honom och allt
han hade tydligen vart full och sen däckat i diket påvägen hem, haha

iaf, hemma hos hemma tog vi kort och bakade, som vanligt
runt fem cyklade veronica hem så då cyklade jag och emma hem till mig.
emma cyklade hem för ett tag sen och sen dess har jag fixat med bilderna till filmtips.
tack emma och veronica för att ni tog så fina bilder

kram elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0