dvärgar och egypten? det vet vi allt om

ska sova hos emma i natt, mysigt värre.
ibland tror man att jag och emma verkligen inte har ett liv, först funderade vi jätte länge vad alla dvärgar heter i snövit
svar: glader, butter, prosit, blyger, trötter, glader och toker.
vi trodde först att toker hette dummer x)
och sen frågade emma helt plötsligt "varför har inte egypten ett fotbolls lag?" då var vi ju tvugna att tänka ut det också, jag va så smart att jag kom på att dom har ju inge gräs där så då kan dom ju inte träna
svar: dom har konstgräs och så har dom ett lag
jao, så smarta är vi liksom ;)




bild från den dagen vi slutade skolan (:

i morgon vet jag inte vad jag ska hitta på, vi får se vad det blir för bus ;D


Kommentarer
Postat av: veronica ,

joho, imorgon ska du mysa med mig och melinda :D <3

2009-07-31 @ 15:13:42
URL: http://veronicaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0