ETT ÅR MED VERONICA GUMMAN

shit, ett helt år liksom? ;o
du är en av dom jag verkligen har roligt med och skulle göra allt för
alla våra konstiga idéer och alla våra skttatacker, shit gumman, det är det jag älskar
jag älskar att gå ut klockan fyra på morgonen och ta kort om det är med dig baby!
första gången vi träffades var 23 juli 2008 när du, jag och tova cyklade till bron och sedan sov över på studsmattan
jag hoppas det blir många mer år för det är året har vart bäst! ♥



veronica, jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: veronica.

gumman, jag älskar dig mer än vad du någonsin kan förstå.

du är luften jag andas, jag gör allt för dig bästavän <3

2009-07-23 @ 23:23:08
URL: http://veronicaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0