idag var jag i himmelriket!

idag var jag duktig och gick upp klockan 8 :D
vi var och kollade på gucci idag (en hund som vi ska köra och ta hem på måndag) hon var jätte söt (a'
sen gick jag, maja, mamma och farmor på stan, jag köpte
solglasögon från hm 79 :-
concealer från hm ? :-
foundation 135 :-
vit eyeliner från hm ? :-
2 nagellack 25? :-
ett par skor från don dona och märket kommer jag inte ihåg, 400 :-
en handväska, björnborg, från hm, 599 :-
bilder på allt kommer sen när jag kommer hem från gotland, troligen.

när jag kom in på don dona tappade jag hakan, shit vad många fina skor och väskor det fanns där inne, tyvärr räkde inte pengarna till det jag ville ha men dom skorna jag köpte var jättefina :D
snart ska jag till nathalie och där ska jag sova i natt. vi har planerat att åka moppe ner till stranden i natt ;) jag ska cykla till nathalie så jag får väl ha moppehjälmen i korgen för det ser lite konstigt om jag har den på mig x')
aja, nu ska jag skynda mig

kram elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0