mysdagar med nathalie (a'

förlåt för att jag inte skrev igår men jag hade inte tillgång till någon dator.

i fredags kväll åkte jag och nathalie och badade, vi tog massa kort, ni får vänta tills jag har kommit hem från gotland innan ni får se dom. vi kom iaf hem från stranden vid typ halv elva och sen kollade vi på film.

igår åkte vi till nathalies farmor och där hade vi vattenkrig och så spelade vi kubb med några killar som är på gotland över sommaren, jag vet inte riktigt vad dom hette,någon av dom hette martin iaf x) sen åkte vi och badade eller jag badade, inte nathalie, hon tyckte det var för kallt.

idag har vi bakat muffins, kollat på film och lagat pannkakor. i morgon åker jag hem men jag kommer typ inte hen fören halv tolv på natten så bilderna kommer nog på tisdag. aja, i morgon får vi en till hund, gucci. vi ska hämta henne innan vi åker med båten. nu ska jag snart sova för jag är trött


kram elin



Kommentarer
Postat av: elins bästaste vän veronica!

ÄNTLIGEN KOMMER DU HEM!

jag har saknar dig massvis bästis <3

2009-07-13 @ 00:51:29
URL: http://veronicaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0