filmtips :)

bara för att jag har tråkigast hade jag tänkt skriva upp några filmer och sen en kommentar om vad jag tycker om dom :)

ni får tänka på att det här är vad jag tycker om filmerna och det är inte säkert att ni tcker precis som mig ;)

the grudge (ettan, tvåan och trean) ; första gången jag såg dom sket jag nästan på mig för att dom var så läskig, jag tyckte att dom var grymt bra och nu har jag sett dom tre gånger och nu är dom uttjatadade men tittar man på dom en gång är den bra :)

1408; såg den första gången för typ 1,5 år sen och då tyckte jag att den var så sjuuukt läskig, såg den idag för andra gången, då var den inte lika läskig, men den är väldigt komplicerad så man förstår inte alltid vad som händer

the hills have eyes; jag började se ettan för ett tag sen men den var så äcklig så jag såg inte klart på den, såg tvåan för en vecka sen, jag tyckte den var ganska bra men lite långtråkig...

i know who killed me; den har tydligen blivit utnämn till den sämsta filmen något år, jag tyckte dock att den var bra, ibland är den ganska äcklig med mycket blod , men den är spännande fast i början är den ganska svår att förstå men i slutet faller allt på plats

raise your voice; jag tycker den är bra, den är lite sorglig. den är bra för att den handlar om både killar och musik och jag tycker om båda delarna ;)

material girls; det var ett tag jag såg den men jag tycker den är bra och den visar skillnaden på bortskämd och det verkliga livet.

the perfect man; en film som visar hur lång man kan gå för att göra någon lycklig och jag tycker verkligen om den

just my luck; haha, filmen är ganska rolig men också romantisk, såklart lite overklig men bra ändå ;)

music and lyrics; musiken är så frän i den här filmen, dansstegen också x) en film som iaf inte jag tröttnar på med tanke på att den är rolig också

good luck chuck; en av dom roligaste filmerna jag sett, alla är kanske inte som jag och tycker om sånna filmer men jag gillar't 

honey; jag gillar alla roliga danssteg som man spelar tillbaka för att se på om och om igen! en film som jag tycker är cool (H'

på spaningen med bridget jones samma briget. helt ny dagbok; pinsama situationer och romantiska missförstånd som man skrattar åt i evigheter!

legally blonde; om man gillar någon tillräckligt mycke kan man göra allt för den, i slutändan kanske det inte blir som man har tänkt sig men det blir bra en då, det tycker jag är riktigt bra med filmen



här är några av filmerna :)

kommentera och säg om ni vill att jag ska fortsätta med att ge "filmtips". för om ni tycker det kommer jag göra det när jag har sett några nya filmer/kommer på några gamla filmer. jag kommer också säga till om någon film är dålig men för tillfället kom jag inte på någon. 

 så kommentera alla nu ;)

Kommentarer
Postat av: din bästa vän veroniica,

FORTSÄTT M FILMTIPS FFS!

sjukt kul att läsa jue :D <3

2009-07-24 @ 01:01:08
URL: http://veronicaeriksson.blogg.se/
Postat av: Emma - Bloggdesign & Foto

Sv: Okej :)

Allt bra med dej annars då? :)

2009-07-24 @ 10:44:07
URL: http://eemmaapetersson.blogg.se/
Postat av: Emma - Bloggdesign & Foto

Sv: Det är bara fint med mej :))

2009-07-24 @ 19:06:49
URL: http://eemmaapetersson.blogg.se/
Postat av: oscar andersson

inte undra på att du gillar Good Luck Chuck, så jävla kåt som du är ;) puss <3

2009-07-24 @ 21:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0