filmtips!

eftersom att det än så länge bara är veronica som har kommenterat om jag ska ha filmtips eller inte och hon sa ja så får det väl bli så ;)
och bara för att jag har tråkigt  så det blir ännu mer filmtips men nu har jag gjort det lite mer ordentligt ;) 





p.s i love you; det var ett tag sen jag såg den men vad jag minns var den riktigt bra

just like heaven; vill man njuta av kärleken är det här en bra film att se på

13 snart 30; roligt att se vad som händer när en trettonåring tjej är i en trettiårig kvinnas kropp, kan bli uttjattad när man har sett den för många gånger

a cinderella story; en grymt bra film som är värd att se på

freaky friday; jag tror dom flesta har sett den men jag tycker att den är rolig och bra

10 orsaker att hata dig; filmen är rätt så gammal men lika bra ändå



norbit; en sjukt rolig film som är lika rolig varje gång 



the ring
(ettan och tvåan) ; jag trodde filmerna skulle vara läskigare men läskiga var dom iaf, lite svår att förstå ibland

mirrors; kom just på att jag bara har sett halva men den verkade vara bra iaf 

jag hoppas alla tyckte det var bra, gucci tyckte iaf att det var roligt att vara model och få va med på bild :)

 

Kommentarer
Postat av: veronica,

fan va snyggt det blev, gumman <3

2009-07-24 @ 19:52:12
URL: http://veronicaeriksson.blogg.se/
Postat av: Emma - Bloggdesign & Foto

Sv: Taack :) Vad glad jag blir :D

2009-07-24 @ 20:05:46
URL: http://eemmaapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0