skönt med semesta ;)

gud, förlåt för dålig uppdatering men jag förvarnade iaf (a'
nu är jag iaf på gotland, kom hit i måndags kväll, cyklade till nathalie direkt när vi kom hit för jag har saknat henne så mycket (L'
jag cyklade iaf hem från vid tio nån gång tror ja.
igår sov jag till tio, det är näst intill omöjligt att sova längre när man har små syskon och kusiner som springer runt i rummet och trappan precis brevid.
jag blev kvar hos nathalie till typ tolv för att vi kollade på "i hennes skor" som var ganska lång och när den var klar och vi kollade ut så var det ganska mörkt, mörkrädd som jag är tänkte jag att jag skulle ringa mamma och fråga om hgon kunde komma och hämta mig men istället sa nathalie att hon kunde skjutsa hem mig på sin moppe, det var bara det att jag inte hade någon hjälm så jag fick ta cykelhjälm...
i morse vaknade jag vid elva. har vart trött hela dagen och vid typ halv sju kom månmga ur släkten på grillfest, det var roligt att träffa alla igen :)
vi åt och pratade, sedan sjöng anton (min syssling, a kusin som dom säger här på gotland) och sedan satt anton, jag och maja och pratade om typ skolan och massa skit.

jag vill bara säga tt det är lite svårt här på gotland att höra vad alla säger när nästan alla pratar gotlänska, endel pratar mer och endel pratar mindre. haha, det blir många"vad sa du?" från min ddel när jag pratar med någon från gotland x)

ska nog gå och sova nu så att jag inte sover bort halva dagen i morgon,

ha de bra
kram elin

Kommentarer
Postat av: veronica ,

gumman, JAG SAKNAR DIG! <3

2009-07-10 @ 19:43:08
URL: http://veronicaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0