FILMTIPS!





my bestfriend's girl; såg den första gången idag, sjuuukt bra, rolig också. skulle gärna se den fler gånger.

prinsen och jag (1 och 2); dom är jätte bra fast det var ett tag sen jag såg dom nu.

tonårsliv; filmen handlar inte bara om kärlek men jag tycker den passar bäst in här. ibland kan man känna igen sig i filmen, göra samma misstag, filmen får en att tänka på hur det kan bli om t. ex. ljuger för alla, de tycker jag är bra med filmen.

mitt liv som en popstjärna; haha, den såg jag alltid på när jag var liten, kollar inte på den lika mycket nu men tycker fortfarande att den är bra-



white chicks; två mörkhyade som klär ut sig till två tjejer, haha, man kan ju tänka sig hur det går.

bröllops duellen; jag har sett den en gång och det var när jag senast åkte till gotland på båten, jag kan säga att den där filmen gjorde min båtresa rolig.



the unborn; jag tyckte filmen var jätte läskig men jag förstog typ hela tiden var som skulle hända, nu är hon säkert med barn, nu kommer säkert de där ända m.m. men filmen var jättebra.

taken; ingen skräckfilm, ja vet men det närmaste jag kommer med tanke på att det knappast är en komedi eller kärleksfilm ;) en jättebra film som är spännande.

inte så många filmer men jag ska komma på många till nästa gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0