vad är en morgon utan oboy värd?

i går kväll trodde jag att jag skulle somna tidigt, somnade runt två, vaknade halv tio i morse. gick upp och åt frukost, MED OBOY!!!! :D:D:D
fast det smakade inte precis likadant som det brukar men det får jag väl leva med ^^
igentligen skulle jag och emma åka in till stan och vara med lina idag, men vi kommer inte in till stan på något sätt så det får bli någon annan gång. men emma kommer ner om ett tag och då ska vi va barnvakt och sen får vi se vad vi hittar på för bus :D



bilden är suddig javet, men det är faktiskt tagen typ halv fyra på morgonen och det va ingen blixt på ;o


 
och en bild på emma för hon är så söt ;D


Kommentarer
Postat av: veronica ,

vem vare som tog bilden då ? :DDDD <3

2009-07-30 @ 16:52:24
URL: http://veronicaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0