22 juni

igår hade jag så tråkigt så jag gick ut till min syster och hennes kompisar som hade bestämt att dom skulle sova i glasrummet. jag typ satt hos dom och åt chips och godis av dom occh så prata vi massor, haha x) sen fick jag för mig att jag skulle sova med dom så då gjorde jag det.
jag vaknade i morse av att det typ var fett varm och det var två humlor inne i glasrummet. sen kom skrollan och slickade mig i ansiktet och då skrek jag på henne. när jag nästan hade somnat om kom sopbilen, då orkade jag inte försöka sova mer där ute så då gick jag in och la mig i soffan, inte för att det var lättare att sova där ine eftersom att älva skriker så mycket. så jag gav upp och gick och pratade lite med mamma sen gick jag ut till hundarna och tänkte att jag iaf kan bli lite brun nu på sommar'n.
lite senare ska jag va med emma, veronica och isabelle, det ska bli roligt :)

kram elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0