23 juni

vi åkte till isabelle vid typ två tror jag :) vi gick till ica och köpte chips och sen gick vi och gunga en rolig gunga. efter det gick vi till en brygga och åt våra chips. sen gick vi hem till isabelle och hämta pengar och så gick vi och åt pizza, då kom anders :D efter att vi hade ätit gick vi till den där gungan igen och då träffade vi felix. wsen gick vi hem till isabelle och sen åkte anders hem. då gick vi ut igen och då träffade vi alex, pontus och andreas och då gick vi till gungan ännu en gång x) sen gick vi hem till isabelle och kolla på film och sen gick vi och la oss vid.. ja, någon gång.
i morse vaknade vi vid halv nio tror jag, eller jag vet inte men då låg vi kvar en stund och sen åt vi frukost, packade ihop lla saker och sen åkte vi till örstigsnäs och bada och solade :D efter ett tag kom, alex, pontus, andreas och rami. vi var kvar där till typ tre så vi var där i fyra timmar och j ag har den oturen att alltid bli röd x) nu vet jag inte vad jag ska hitta på men jag ska snart duscha
bilder kommer kanske senare

kram elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0