23:52

nu har jag precis duschat.
i fredags när alla var här hade min mamma vart snäll och köpt fika men allt fika gick inte åt i fredags så det fanns lite kvar nu. och jag ska nog tacka pontus för att han tjatade så mycket på att få mjölk så att jag gick in och hämtade mjölk till honom och sedan ställde det i mitt kylskåp för när jag kom ut ur duschen blev jag så jävla sugen på fikat så jag åt upp det, men då blev jag jätte törstig och då var det ju bra med en mjölk i kylskåpet :D haha, jag är konstig, jag vet x)
jag städade iaf klart mitt rum förut, eller ja, typ. det är mycket bättre än förut iaf.
nu sitter jag och lyssnar sönder "touch and go" som emma och veronica har gått och lyssnat på dom här senaste dagarna och nu kan jag inte sluta lyssna ^^

kram elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0