förlåt för dålig uppdatering

har haft fullt upp nu så jag har inte hunnit skriva men nu kommer det mycket på en gång
 
i måndags var det skit varmt :D först var det skola som gick bra och sista lektionen var idrott och jag höll på att svimma -.- efter idrotten skyndade jag, emma och veronica att gå hem till emma för att bada och det för 28 grader i poolen :D skit skönt. vi tog massor men jag kan inte lägga ut alla för att... ja. höhö


på kvällen sov jag hos emma.

i tisdags efter skolan åkte jag, emma, veronica, tova och melinda till stan, fast melinda va med fabian. jag köpta min skolavslutningsklänning och mer hade jag inte råd med. eftersom att jag köpte så mycket glass på mcdonalds x) där satt vi den mesta av tiden och sen kom carin och efter en stund åkte emma, tova och veronica hem. då kom melinda och vi åt lite mat och sen gick vi tre till borgis och kolla på nått grejs ^^

i onsdas efter skolan gicjk jag typ hem och städade.

i torsdas var jag med agnes en stund och sen var vi och grillade med klassen. vi spelade brännboll och fotboll också. jag, tova, jennie och jonathan var kvar till typ tio och pratade.

i fredags efter skolan cyklade jag, emma och veronica och kollade på the grudge 1, emma hade inte sett den såhon skrek så så mycket att jag och veronica bara skrattade hela tiden x) sen cyklade vi hem till emma och hon packade sna saker och sen hem till mig och där väntade vi på min mamma och sen kom hon hem och då skjutsade hon oss till ron där vi köpte godis och sen åkte vi hem och myste hela kvällen. kollade på några filmer och ja, gjorde några filmer med våran humor ^^

idag vaknade vi vid typ tio och då gick vi in och åt frukost och sen kollade vi på tv. efter ett tag skulle emma hem för hon skulle va med lucas och då låg jag och veronica kvar och kollade på mer tv och sen åkte veronica hem och då duschade jag. nu sitter jag här och väntar på att emma och veronica ska komma igen för vi ska sova inatt igen.

som ni kanske märker har det hänt nått varjee dag den här veckan, nu är det bara 5 dagar kvar till skolavslutningen :D våran låt som vi har gjort kommer äga, eller det beror på, kanske.

kram elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0