jag ska bli bruuun

gårdagen vart super (Y)
pontus, andreas och alex kom vid typ tre. emma och veronica kom lite senare. tack för alla presenter (a' vi kollade på några filmer och typ emma och veronica va borta för att dom skulle äta men dom var borta evigheter ^^ 
min pappa mobbade alex och kallade honom för fjolla, haha x) sen typ kollade vi på the ring och sen kom emma och veronica tbx. resten av kvällen fikade vi, satt vi datorn och myste, såklart ;) 
pontus och alex var kvar typ ganska sent men andreas åkte hem innan dom.

idag låg jag, emma och veronica och kollade på tv när vi vaknade, sen gick vi ut och solade. sen åt vi lunch och sen cyklade vi hem till emma. där solade och badade vi typ hela dagen, mysigt värre (a'
jag har precis ätit och snart ska jag duscha, tror jag, annars gör jag det i morgon

kram elin

gud, allt blev som det blev bara för att vi typ aldrig kunde träffas, för igentligen var ju meningen att jag skulle gå på nico men nu i veckan kom jag in på kuskap och vill hellre gå där, tack vare det, kommer vi träffas varje dag och allt har löst sig,
den bästa presenten av dom alla
26/6 andreas guillen, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0