13 juni

dålig uppdatering igen men har haft fullt upp med det sista i skolan och har gjort saker hela dagarna nu i början av sommarlovet :)

i torsdags var det iaf skolanavslutning :D vi fick fint väder som tur va och det var ganska många som tog kort typ. efter skolavslutningen sov emma hos mig och vi tog mer kort och hade roligt <3
min skolavslutningsklänning






  



i fredags vaknade jag och emma vid typ halv tio. vi låg och kollade på tv till typ tolv, då gick vi in och frukost. det typ spöregnade hela dagen men vi cyklade hem till henne och fixade med några bilder och sen cyklade vi hem till mig igen och kollade på i taket lyser stjärnorna, amanda hade lite svårt att förstå att en sjukdom kunde göra så att man tappar håret och att man kan vara tjej även fast man inte har något hår ^^ sen cyklade vi hem till emma igen och typ gjorde oss iording och satt vi datorn och sen kom jennie. vi kollade på film och tjockade oss med godis och chips. jennie åkte hem vid typ halv två och sen åt jag och emma glass x) sen gick vi typ och la oss.

i morse vaknade vi vid typ tolv. vi åt typ frukost och sen cyklade jag hem. jag gjorde mig iorsdning och sen cyklade jag och kollade på ntdcupen för jag hade lovat att kolla på ebba. ebba och melinda ägde allt och alla. blev typ kvar till halv sex och sen cyklade jag och mötte ebba för hon hade åkt hem mycke tidigare än jag och sen gick vi hem till mig och typ satt vid datorn. vid typ tio kom maja ut till mig och sa typ "ni måsta komma in"  vi bah, ja varför det? x) han bah " pappa har typ... bakat eller nått" haha, han hade inte bakat men gjort iordning glass och allt möjligt så det fick jag och ebba ner även fast vi redan hade ätit typ massor med godis och chips x) nu ligger ebba och pratar med oscar och dom typ tjafsar om.. ja x)

en månad med andreas idag <3

kram elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0