26 juni

förlåt för dålig uppdatering men internet har vart cepe och så har det vart så fint väder så jag har försökt vart ute så mycket som möjligt (L)
idag fyller jag 13 år :D
jag har fått:
presentkort:
500 på ginatricot
500 på hm
500 på m & co.
en tröja
en parfym
nån grej som man kan lägga smink i som ser ut som en soffa ? x)
en tröja till shakira
en hundväska
en cykel :D

inatt har jag sovit 5 timmar för jag gick och la mig halv fyra i morse och gick upp halv nio... x) jag år frukost, gjorde mig i ordning och åkte och kollade på en cykel, hittde en bra som jag fick provcykla, vi köpte den sen åkte vi hem igen. jag prövade sakerna på shakira, mamma har köpt saker till lola och amigo med


shakira och lola

amigo, lola och shakira


amigo och shakira


amigo
haha, bullshit ;) det var jag som sa till mamma att vi skulle köpa den till shakira, men den kanske passar bättre på amigo.. han skulle säkert passa i en rosa tröja som det står I<3ME på också.. not x)

här är en bild på min tröja



och här är en bild på shakira när hon är i hundväskan :D



haha x)

aja, snart kommer mormor och morfar hit :D
sen vid typ tre kommer emma, alex, andres, pontus och rami hit tror jag, men jag vet inte om det är mer eller mindre som kommer x) det ska iaf bli ruuligt :)

kram födelsedagsbarnet elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0