11 maj

lalalala, jag suger på att blogga, men nu ska jag börja på riktigt!

skolan var väl okej idag, sista lektionen var det idrott, först spelade vi brännboll och sen fotboll, skit kul ;) det är så konstigt för jag gillar fortfarande fotboll väldigt mycket, får se, funderar på att kanske börja igen.
efter skolan gick jag och veronica tilltuna och köpte glass och godis.  vi satt på skolgården ett tag men sen cykla vi hem till mig, eller veronica skulle skjutsa mig men hon sög på det så vi gick typ halva vägen x)
veronica åkte hem för en stund sen och nu sitter jag och kollar på tv och ska snart äta.

på onsdag blir det iaf inge skolarbete för då ska vi åka till dom nya skolorna, jag vill byta klass men kommer nog inte få det :(

kram elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0