29 och 30 april

igår vare först skola, gjorde inte så mycket. efter skolan cyklade jag och veronica hem till mig och sa ejdå till thure <3 sen cykla vi hem till henne och typ åt pannkakor med glass (a'



efter det körde vi nått spel som man skulle sjunga på. sen var klockan så mycket att veronica fick skynda sig att packa ihop sina saker och sen cyklade vi till mig. efter ett tag kom ebba och då gjorde vi oss typ iordning till discot. vi åkte dit vid kvart i sju, jag kan säga att discot var typ hur tråkigt som helst. ingen var typ inne, alla var ute och jag frös. sen vid typ kvart i elva kom pappa och hämtade oss och då skjutsa vi ebba hem till henne och sen åkte jag och veronica hem till mig och vi kolla på the grudge. eller inte på hela, vi var jätte trötta.

i morse vaknade vi typ vid nio tror jag, och det första vi gjorde va att kolla klart på the grudge. när vi hade kollat klart gick vi in och åt frukost och sen låg vi och kollade på tv en stund,. efter ett tag åkte veronica hem och jag har typ bara städat mitt rum efter dess. skulle igentligen vart med andreas, tova och pontus idag men det gick inte. istället ska jag nog va lite med ebba när on har kommit hem från sin match.
skriver kanske lite senare.




är det ett täcken?
på att vi glider isär?


kram elin

Kommentarer
Postat av: veronica ,

en lyckad kväll :D <3

2009-05-31 @ 19:29:51
URL: http://veronicaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0