ni är bäst <3

nu har jag inte uppdaterat på ett tag så nu kommer det mycket på en gång ;)

valborg spenderades med ebba och veronica. först cyklade jag och veronica till bron men det var stängt så vi köpte godis på den där macken istället, skit dyrt. det gjorde det ju inte bättre att veronica tappade sinna 40 kr på vägen dit, men vi hittade dom på vägen hem, som tur var ;) sen träffade vi ebba :D vi gick till brasan som var typ lika tråkig som vanligt, min pappa är pinsam. jag, ebba och veronica delade på två våfflor :D sen var vi typ på skolan och gorde typ ingenting, flummade typ. vi gick hem till ebba och hämtade hennes saker och sen fick vi skjuts till bron och köpte choklad och sen skjuts hem till mig, uppe halva natten med skräck film, godis och läsk :D











oseriös som vanligt med ebba ;)

haha, ser så jävla fet ut på bilderna x)


idag har jag sovit halva dagen, är sjuk. inatt mådde jag så jävla illa och kunde typ inte somna, vaknade i morse halv elva ;) på eftermiddan har jag städat mitt rum :D gud vad jag är duktig, nu vågar jag till och med låta folk gå in i mitt rum x)

haha, har det bra kram elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0