24 maj

det blev som jag trodde, har vart hemma hela dagen, har bara sett på tv, suttit vid datorn och vart barnvakt. det ända roliga som har hänt är att jag har smsat med andreas (a' <3
nu har jag inget att göra så nu kommer lite onödiga grejor ;)

berätta 7 sanningar om dig själv:
jag älskar andreas <3
jag är cocacola beroende
jag är mörkrädd
jag läser ca 8 olika bloggar varje dag, kommer knappt ihåg vad alla heter
jag är avundsjuk på dom här bloggarna för att dom är så bra på det
jag börjar fundera på om det ens är någon som läser min blogg eller om det bara är någon som tittar ibland
jag älskar att sjunga (a'


lite onödiga saker som jag fick lust att göra ;)
nu är det så att jag inte har köpt några skolavslutnings kläder, ar typ börjat kolla men har inte köpt någe så just nu kollar jag på lite olika hemsidor efter kläder. kollade lite på ginas och hms hemsida och hittade några klänningar som var fina.

en klänning från hm, 149 :- finns också i rosa, svart och brunt men jag gillade mest rött ;)
hittade mer klänningar men bilderna va cp så dom gick inte att ladda upp
hittade också några skor på dinskos hemsida men dom bilderna gick inte heller att ladda upp :(
 
ska nog gå på stan nån dag i veckan, ska kolla på lite klänningar och så ska jag köpa en foundation för den jag har nu är nästan slut.
på fredag är det disco på bryngan och jag hoppas att alla kommer (a'



på tal om annat så är jag grymt sugen på glass, och på cola, sat det är jag alltid ;)

kram elin



Kommentarer
Postat av: veronica ,

sjukt söt klänning :D

det skulle passa dig super bra sötnos <3

pusssssss :*

2009-05-24 @ 21:19:28
URL: http://veronicaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0